neurologopeda
Wykształcenie
- Studia licencjackie i magisterskie na kierunku logopedia, pedagogika specjalna, Akademia Pedagogiki Specjalnej Warszawie
- Studia podyplomowe na kierunku neurologopedia kliniczna z wczesną interwencją logopedyczną, Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
Kursy i szkolenia
- „Stymulacja traktu ustno-twarzowego”
- „Czytanie uczestniczące”
- „Gesty GORA”
- „Wyższe technologie w AAC”
- „Książka do porozumiewania się – osobista pomoc”
- „Komunikacja alternatywna i wspomagająca – wprowadzenie”
- „Rozwój umiejętności słuchowych dziecka”
- „Faza preoralna połykania – AAC a karmienie”
- „Terapeuta online”
- „Rozpoczynamy pracę z Grid 3 – pierwsze kroki w tworzeniu i edycji planszy”
- „Modelowanie w AAC”
- „Program BOARDMAKER w rozwijaniu komunikacji osób z trudnościami w komunikowaniusię – część I”
- „Wczesna diagnoza i stymulacja logopedyczna noworodków i niemowląt”
- „Zachowania niepożądane u dzieci”
- „Trening funkcjonalnej komunikacji”
- „Techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji”
- „Warsztat relaksacji żuchwy”
- „Ssanie kciuka – co wiemy? A czego jeszcze nie wiemy?”
- „Tobii Communicator 5 z bazą symboli PCS”
- „Warsztat terapeuty AAC”
- „Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne”
- PECS – stopień 1
- „Trudności w karmieniu i jedzeniu. Diagnoza i elementy terapii wg standardu Szkoły Terapii Karmienia Od Pestki Do Ogryzka”
- „Dziecięca apraksja mowy – diagnoza i terapia”
- Warsztaty z „Nauki pisania i czytania AAC”
- „Podstawowe zagadnienia terapii behawioralnej w pracy z dziećmi z autyzmem”
- „VB-MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii”
- „Jak napisać indywidualny program terapeutyczny w oparciu o VB-MAPP?”
- „Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego jako nowe spektrum zaburzeń na poziomie OUN”
- „Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych – usprawnianie pracy lewej półkuli mózgu”
- „Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii dziecka z zaburzeniami w komunikacji językowej cz. 1”
- Warsztaty: Narzędzie M-CHAT-R/F
- „Terapia PNF w dysfunkcjach wewnętrzno- i zewnętrzno-oralnych”
- „Makaton” (stopień 1)”
- „Dyzartria wyzwaniem logopedy – terapeuty”
- „Wprowadzanie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością”
- „C-eye i eyefeel w neurorehabilitacji i komunikacji stopień I”
- „Książka? Tak! Ale jak to zrobić??! (szkolenie z zakresu AAC dotyczące budowania Książki do komunikacji)”
- „Fizjowidzenie – terapia widzenia”
- „Praksja oralna i kinestezja artykulacyjna”
- „Wspomaganie karmienia dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym”
- „Ssanie kciuka okiem neurologopedy”
- „Staw skroniowo-żuchwowy i mięśnie żucia”
- „Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii/neurologopedii zgodnie z podejściem Esther de Ru”
- „Terapia miofunkcjonalna w praktyce”
- „Kompleksowa diagnostyka i terapia dysfagii u dorosłych i dzieci”
- „Jak planować proces wspierania rozwoju komunikacji użytkowników AAC?”
- „Obsługa i wykorzystanie programu MÓWik w terapii i życiu codziennym osób ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi”
- „ Migdałki w praktyce logopedycznej – praca z pacjentem przed i po zabiegu”
- „Parafunkcje w obrębie narządu żucia – strategie terapeutyczne”
- „Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej”
- „Ankyloglosja – praktycznie”
- „ Podstawy ortodoncji dla logopedów” (w trakcie szkolenia)
Doświadczenie
Doświadczenie zawodowe zbierałam w Ośrodku Wczesnej interwencji dla Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną na ul. Pilickiej w Warszawie, w Niepublicznym Żłobku i Przedszkolu „Zielona Akademia” w podwarszawskim Wierzbinie, przedszkolu terapeutycznym dla dzieci z autyzmem „Małe Kajtki” oraz w przedszkolu terapeutycznym i szkole specjalnej Fundacji Scolar. Stale poszerzam swoją wiedzę biorąc udział w kursach, warsztatach a także uczestnicząc w AACowej grupie wsparcia.
Zainteresowania
W wolnych chwilach lubię spędzać czas z dobrą książką, szukać i słuchać ciekawej muzyki, jeździć na rowerze lub rolkach. Od kilku miesięcy uczę się rękodzieła m.in. wyplatać makramy a także wyszywać ozdoby haftem płaskim. Wspólnie z bliskimi często gramy w gry planszowe, jeździmy na mniejsze i większe wycieczki.